Η προστασία των προσωπικών σας δεδομένων είναι πολύ σημαντική για εμάς

 Για να μπορούμε να βελτιώνουμε συνεχώς τις υπηρεσίες μας, χρησιμοποιούμε cookies στον ιστότοπο www.familium.gr. Χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε την αξιοπιστία και την ασφάλεια του ιστοτόπου μας, να παρακολουθούμε την απόδοσή τους και να διευκολύνουμε την αγορά σας και τη στοχευμένη διαφήμιση.

Το κουμπί "Συμφωνώ" μας επιτρέπει  να  χρησιμοποιούμε  προαιρετικά cookies. Μπορείτε να διαχειριστείτε τις προτιμήσεις σας με το κουμπί "Επεξεργασία ρυθμίσεων".

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ. Μπορείτε να αλλάξετε τη συγκατάθεσή σας ανά πάσα στιγμή στις ρυθμίσεις.

Εάν δεν συμφωνείτε, κάντε κλικ ΕΔΩ.

Συμφωνώ Επεξεργασία ρυθμίσεων
Αυτά τα cookies είναι απαραίτητα για τη λειτουργία του ιστοτόπου. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν θα ήταν δυνατή η χρήση του ιστοτόπου μας, επομένως δεν είναι δυνατή η απόρριψη αυτών των cookies.
Τα στατιστικής ανάλυσης cookies χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων και αναφορών και τη βελτιστοποίηση του ιστοτόπου. Αυτό μας επιτρέπει να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας και να τον κάνουμε πιο ευχάριστο για εσάς.
Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται από διαφημίσεις και κοινωνικά δίκτυα για την τροποποίηση των εμφανιζόμενων διαφημίσεων έτσι ώστε να σας ενδιαφέρουν.
παρέχουν πληροφορίες ότι ο χρήστης συμφωνεί με την εξατομίκευση των διαφημίσεων στο προφίλ του.
Αποδοχή επιλεγμένων cookies

1. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με τη Familium;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@familium.gr ή να μας καλέσετε τηλεφωνικά στο +30 211 71 01 466 τις καθημερινές από τις 9:00 έως τις 17:00.

2. Πώς μπορώ να αλλάξω το περιεχόμενο της παραγγελία μου;

Οι παραγγελίες εκτελούνται και αποστέλλονται εντός 72 ωρών. Θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης όταν όλα είναι έτοιμα. Το email θα σταλεί στη διεύθυνση που χρησιμοποιήσατε για την παραγγελία, 5’ αφότου την ολοκληρώσετε. Αν δεν βρίσκετε το email επιβεβαίωσης στα εισερχόμενα, ελέγξτε τον φάκελο με τα ανεπιθύμητα email ή επικοινωνήστε μαζί μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@familium.gr.

3. Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία επικοινωνίας και τη διεύθυνση παράδοσης της παραγγελίας μου;

Επικοινωνήστε μαζί μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@familium.gr και θα προσπαθήσουμε να λάβουμε υπόψη την αλλαγή στην παραγγελία σας. Αν η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί, δεν θα καταφέρουμε να προχωρήσουμε στην αλλαγή.

4. Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Επικοινωνήστε μαζί μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@familium.gr και θα προσπαθήσουμε να εκτελέσουμε την ακύρωση της παραγγελίας σας. Αν η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί, δεν θα καταφέρουμε να προχωρήσουμε στην ακύρωσή της.

Ωστόσο, μπορείτε να επιστρέψετε το δέμα εντός 14 ημερών από την παραλαβή του.

5. Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Οι τρόποι πληρωμής είναι οι ακόλουθοι:

1) Κάρτες πληρωμής

Μόλις τελειώσετε την παραγγελία σας, θα μεταφερθείτε στην ασφαλή πύλη πληρωμής της τράπεζας, όπου θα εισάγετε τις απαραίτητες πληροφορίες. Μόλις εγκριθεί η συναλλαγή, η πληρωμή θα γίνει αμέσως και τα προϊόντα θα αποσταλούν την επόμενη εργάσιμη ημέρα το αργότερο. Υποστηρίζουμε ένα ασφαλές πρωτόκολλο 3D Secure. Οι υπάλληλοί μας δεν έχουν πρόσβαση στα δεδομένα της κάρτας σας, όλα βρίσκονται στα χέρια της τράπεζας.

2) PayPal

Η PayPal αποτελεί τον πιο γνωστό, ασφαλή και αξιόπιστο διαμεσολαβητή για online συναλλαγές.

3) Πληρωμή με αντικαταβολή

Πληρώνετε τοις μετρητοίς όταν παραλαμβάνετε την παραγγελία σας.

6. Πόσο κοστίζουν τα έξοδα αποστολής;

Συνεργαζόμαστε με τη μεταφορική εταιρεία BizCourier. Τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν. Η αντικαταβολή επιβαρύνεται με 0,99 ευρώ.

7. Πόσο χρειάζεται να περιμένω για την παράδοση της παραγγελίας μου;

Οι παραγγελίες εκτελούνται και αποστέλλονται εντός 24 ωρών τις καθημερινές. Θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης όταν όλα είναι έτοιμα. Το email θα σταλεί στη διεύθυνση που χρησιμοποιήσατε για την παραγγελία, 5’ αφότου την ολοκληρώσετε. Αν δεν βρίσκετε το email επιβεβαίωσης στα εισερχόμενα, ελέγξτε τον φάκελο με τα ανεπιθύμητα email ή επικοινωνήστε μαζί μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@familium.gr.

8. Πώς μπορώ να εντοπίσω σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παράδοση της παραγγελίας μου;

Όταν η παραγγελία σας παραδοθεί στην αποθήκη μας, θα λάβετε ενημέρωση μέσω email, όπου θα αναγράφεται ο αριθμός αποστολής του δέματός σας. Για να μάθετε πού βρίσκεται αυτήν τη στιγμή το δέμα σας, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα https://www.bizcourier.eu/ και εισάγετε τον αριθμό αποστολής.

9. Με ποια μεταφορική εταιρεία συνεργάζεστε;

Η παραγγελία σας θα παραδοθεί από τη μεταφορική εταιρεία BizCourier.

10. Θέλω να επιστρέψω αυτό που παρέλαβα. Πώς μπορώ να το κάνω;

Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν, εφόσον:

  • Δεν έχουν παρέλθει 14 ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης.
  • Το προϊόν είναι άθικτο.
  • Στο δέμα εσωκλείεται συμπληρωμένη η φόρμα που θα βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο.

Παρακαλείστε να μην ξεχάσετε να αναφέρετε τον αριθμό παραγγελίας και το ονοματεπώνυμό σας.

Η αποστολή πρέπει να γίνει στην παρακάτω διεύθυνση:

Biz Courier - Familium

8o χλμ. Βάρης-Κορωπίου 19400

Κορωπί, Ελλάδα

Μόλις παραλάβουμε το δέμα και εξακριβώσουμε την καλή κατάσταση του προϊόντος, θα προχωρήσουμε στην επιστροφή του χρηματικού ποσού. Το ποσό θα κατατεθεί αμέσως στον τραπεζικό σας λογαριασμό από τον οποίο έγινε η πληρωμή.